Podobné příspěvky

  • Interview Redditu s Yoshidou z PAX East

    Reddit: Momentálně na PS4 nejsou žádné speciální možnosti pro barvoslepé hráče. Telegrafy nebo AoE jsou vždy oranžové. Plánujete ulehčit barvoslepým hráčům na PS4 rozlišování AoE? Yoshida: Mód pro barvoslepé hráče je již hotový, nicméně stále jsou určité potíže s kompatibilitou, přesněji s určitými drivery grafických karet na PC. Z tohoto důvodu ještě nejsme schopní tento mód vydat a prosíme vás o trochu trpělivosti. Yoshida: Vzhledem k tomu, že toto téma…

  • Interview Gamer Escape s Yoshidou z PAX East

    Gamer Escape: Na FanFestu jste řekl, že abychom se mohli podívat do Ala Mhiga, budeme ho muset nejdříve osvobodit. Bude tomu tak obdobně i u Domy? Jak se bude od sebe osvobození těchto 2 měst lišit? Yoshida: Ohledně přístupu do Ala Mhiga došlo nejspíše k menšímu nedorozumění. Někdo vznesl otázku ohledně vstupu do regionu Ala Mhiga a padla zmínka o vyhnání Garleanců, kteří region Ala Mhiga drží. Přístup do této…

  • Interview GameWatch s Yoshidou

    GameWatch: Budou implementovány dva nové joby – Samuraj a Red Mage. Doposud měly všechny přidané joby nějaký typ support skillu ve svém arzenálu, bude to tak i u Samuraje? Yoshida: S revampem bojového systému odstraníme cross-class skilly a přidáme nový systém nazývaný „Role-shared actions“ (skilly sdílené v rámci role). Není tedy potřeba limitovat tuto otázku jen na Samuraje, bude se to týkat support skillů i ostatních DPS. Mnoho skillů, které…

  • Q&A Frosty Mogborn Interview s Yoshidou

    Překlad Q&A pro Yoshidu od Frosty Mogborn, který má na starosti komunitní stream s názvem MogTalk. MogTalk je mimochodem skvělý pořad, pokud umíte dobře anglicky, doporučuji. Frosty: Achievmenty hrály velkou roli v odměnách, které hráči mohli získat ve hře. Je tu nějaká šance, že v budoucnu představíte nějaké „hardcore raid“ achievementy ve stylu, že hráči budou dokončovat/clearovat raidy nějakým jiným způsobem?. Jako například „Dokončení boje pomocí taktiky, která trestá partu…

  • Interview Dengeki s Yoshidou

    Dengeki: Objeví se změny sub statů jako Parry a Accuracy, o kterých se mluvilo dříve, již ve verzi 4.0? O co přesně půjde? Yoshida: Proběhnou jak změny části main statů tak i mnoha sub statů jako Parry, Accuracy, Block Rate a Piety. Vzhledem k tomu, že by vysvětlení těchto změn zabralo moc času, chci to udělat až v Letter From the Producer. Počkejte prosím do té doby. Dengeki: Vzácná východní…